2011. április 16., szombat

XVIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál

A kép innen származik.
Csütörtökön, nyitotta meg kapuit a XVIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál a Millenárison. A fesztivál április 14-17-ig tart. Aki teheti, nézzen ki! Érdemes, hiszen rengeteg könyv kedvezményes áron szerezhető be, ráadásul sok szerző fog dedikálni is, továbbá érdekes beszélgetésekre, előadásokra is lehet számítani. Részletes információkért keressétek fel ezt a honlapot! Kellemes meglepetés volt, hogy diákoknak és nyugdíjasoknak nem kellett belépőt fizetni, de amúgy is levásárolható az az 500 Ft.

Pénteken délután néztem ki, sokan voltak, de nem volt fullasztó tömeg. Érdemes alaposan körülnézni, esetleg egy kis listával érkezni, hogy melyek azok a könyvek, amiket szeretnénk és hogy melyik kiadó adta ki. Én ezt az adatot többnyire nem szoktam tudni, így a stratégiám az volt, hogy a Libri standjánál kinéztem a könyvből, hogy melyik kiadó adta ki, megkerestem a kiadó standját és ott kedvezményesen megvásároltam.

Három könyvet vettem, egyet Gandhi életéről, angolul. Nyelvgyakorlás és ismeretek szerzése céljából, hamarosan ugyanis Indiába utazom. Továbbá két olyan könyvet vettem, amelyek nagyon felkeltették az érdeklődésem, de mivel újnak számítanak, nagyon nehéz őket kivenni könyvtárból. Az egyik Sóvári Mónika könyve, a Szerelmem, Sanghaj, amiről itt olvastam először. A másik Ugron Zsolnáé, Úrilányok Erdélyben címmel jelent meg. Már nem is tudom, hol olvastam belőle egy részletet, de azóta lettem rá nagyon kíváncsi, főleg az első kézből származó társadalomtörténeti élmények érdekelnek.

Amint elolvastam őket, írok róluk ide is.

3 megjegyzés:

  1. Egy baráti jó tanács: Ugron Zsolna könyvét könyvtárból olvasd el, mielőtt megvennéd.

    VálaszTörlés
  2. Ugron Zsolna könyvéből nem a metróban olvastál? Ott olvasható belőle egy részlet, (az én kedvemet mondjuk az a darabka épp elvette az olvasástól).
    Mikor indulsz Indiába?
    A Könyvfesztivál remek program.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a jó tanácsot, de elkésett, már megvettem. Az újdonsága miatt egyszerűen lehetetlen kivenni a Szabó Ervinből... Sajnos ismerőseimnek sem volt meg, úgyhogy megvettem.

    Nem a metróban olvastam, Bonca, hanem egy hosszabb részletet vmelyik netes újságban. Mindjárt kiolvasom, úgyhogy majd megírom a véleményem róla.

    Indiába június elsején megyek, tegnap megkaptam az oltásokat is, 4-et.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...